Shila Hamzah Dedah Dugaan Yang Perlu Dilalui Sepanjang Menjadi Tunang Haris,Alahai Siannyer

Shila Hamzah, penyanyi terkenal yang semakin menempa nama ini di khabarkan bakal mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.

Sebelum ini Shila di katakan sudah pun mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihan hati yang bernama Haris. Majlis itu di katakan sangat meriah dan kedua-dua keluarga juga terlihat bahagia.

Loading...

Seperti pasangan lain, setiap fasa pertunangan itu pasti akan ada dugaan yang tertentu.

Orang cakap dugaan semasa bertunang sangat lain dan ada kalanya seseorang itu tidak mampu untuk melaluinya hingga minta putus.

Begitulah juga yang di lalui oleh Shila Hamzah sepanjang menjadi tunangan pada Haris.Ketika Haris berada di Malaysia, mereka di katakan dapat berjumpa sama ada di rumah Shila bersama keluarga atau keluar makan bersama.

Haris di katakan bertugas dalam unit kewangan di London membuatkan dia perlu selalu meninggalkan Shila di Malaysia untuk pulang ke sana.

Jika tunang orang lain berada di negara yang sama dan apa jua yang berlaku pada tunang masing-masing maka dapatlah berjumpa dengan segera. Namun bagi Shila Hamzah, sepanjang bertunang tidak mudah untuk dia selalu berjumpa dengan tunangnya memandangkan Haris perlu bekerja di negara orang. Hanya telefon dan juga internet yang menjadi penghubung mereka.

Dalam satu rakaman video, Shila ada berkongsi ketika dia mahu menghantar Haris ke KLIA. Terlihat ketika itu dia tidak mahu mengalihkan pandangan matanya melihat kelibat sang tunang pergi. Shila juga di lihat menahan air mata kerana perlu berjauhan dengan tunang untuk satu jangka masa lama.Alahai Shila, nanti lepas kahwin bolehlah tinggal bersama dan tak perlu berjauhan lagi. Semoga ikatan mereka kekal hingga ke hari ijab dan kabul.

Dugaan ini kadang kita tidak jangka macam mana kan.Semoga perancangan yang baik itu menjadi realiti.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : KisahDunia

Shila Amzah Nak Menangis Tunang Nak Balik London Dah. So Sweet

Untuk Melihat VIDEO, KLIIK Gambar Kotak Dibawah :

 

Sumber SoyaLemon

Loading...
Shares