Kurus Itu Seksi, Tapi Lelaki Lebih Tertarik Dengan Wanita Yang Berisi. Jadi Berhenti Diet

Kebanyakkan wanita sering risau akan penampilan mereka untuk menarik perhatian seorang lelaki. Mereka terlalu menjaga diet mereka agar kelihatan tidak berisi.

Lelaki sejati lebih gemar memilih wanita yang memiliki bentuk badan yang lebih berisi daripada yang kurus. Definisi badan berisi dan gemuk amatlah berbeza sekali.

Sudah menjadi lumrah seorang lelaki apabila bejumpa dengan seorang wanita mereka akan memerhatikan wajahnya dan diikuti dengan bentuk badan. Lelaki melihat wanita badan berisi lebih seksi jika dibandingkan dengan wanita berbadan kurus.

Jadi para wanita elakkan untuk menjadi kurus. Mulailah ikuti selera anda untuk dapatkan tubuh menjadi lebih berisi. Tidak perlu untuk mengikat perut dan melakukan diet yang membuatkan anda kelihatan kurus.

Tubuh seorang wanita yang berisi memberikan kesan menarik di mata lelaki. Ternyata salah satu kejayaan dalam berumahtangga apabila suami melihat para isteri mempunyai badan berisi.

Para wanita yang kurus biasanya diinginkan oleh seorang model yang ingin berjalan di atas pentas peragaan. Tetapi bagi seorang wanita yang ingin persiapkan diri untuk membina rumah tangga badan yang berisi adalah pilihan yang lebih tepat.

Loading...

Namun jika wanita yang tetap dengan pendirian “kurus itu seksi”, anda boleh bertanyakan pendapat pada kawan-kawan lelaki sama ada mereka memilih yang berisi atau yang kurus. Anda pasti akan terkejut dengan jawapan yang mereka berikan.

 

Sumber Taikotai

Loading...
Shares